Afficher seulement les cours à l'horaire à la session d'automne 2019
Offert à distance
Formule hybride

Indique que le cours est à l'horaire à l'automne 2019
Indique que le cours peut être offert en formule hybride
Indique que le cours peut être offert à distance
Indique que le cours est en développement durable
Indique que le cours peut être offert en formule comodale

We have entered into a global digital economy characterized by the organizational network, the virtual organization and the electronic business. In order to prosper in this new economy, managers must be able to think and manage in a global manner the marketing process and network, production, procurement, logistics and technological development of the company. This course aims to build the knowledge base to enable students to develop as global managers, contributing significantly and proactively in the implementation of the companies with which they associate.
Cycle(s) du cours - Deuxième cycle

Cours6 heures
Laboratoire ou
travaux pratiques
0 heure
Travail personnel3 heures

Total9 heures

Restriction(s) à l'inscription

Cycle d'étude
Doit être inscrit :
  • Deuxième cycle

Cours équivalent(s) UL

GIE 6083Conception d'entreprises de la nouvelle économieDepuis l'été 2009

Automne 2015

1 section offerte
GIE 6087 - A
En classe
NRC85158
Capacité maximale58 étudiants
This course is the English version of GIE-6083 Conception d’entreprises de la nouvelle économie. Students that have previously taken this course can’t subscribe to this one. Only one of those two courses will be accepted.
Plage(s) horaire
TypeEn classePavillonPalasis-PrinceJournéeJeudi