ANG-8103 Comprehensive Examination II (retrospective)

The comprehensive examination allows the student to study a corpus and to develop a knowledge base that are different from the dissertation corpus and area of specialization. This other corpus is chosen by the student according to the fields of expertise of the professors in the program and the available resources at the time. The objective of this exam is to assess the student's abilities to study another corpus or theme, and to develop a second field of expertise. Finally, this examination evaluates the student's capacity to communicate in both written and oral forms what has been studied during the preparatory phase of the examination (3rd semester).

• 3 Crédits

• Cycle du cours

• Troisième cycle
  • Modes d'enseignement

• Faculté des lettres et des sciences humaines
  • Département de littérature, théâtre et cinéma

Restrictions à l'inscription

Cycle d'études

Doit être inscrit à:

• Troisième cycle

Cette activité est contributoire dans:

Automne 2022 – 1 section offerte

Note - L'approbation de la direction de programme est obligatoire pour s'inscrire à ce cours.

• Type: Examen de doctorat
    • Dates: Du 6 sept. 2022 au 16 déc. 2022