GIE-6103 Doing Business in Asian Markets

This course is structured with a series of interrelated topics that specifically contribute to the emergence of a global framework to address issues and challenges needed for business practices in emerging Asian markets. Concretely, the main theme of this course focuses on analyzing the characteristics of business environment in Asian countries, designing the development strategies of Canadian companies in these emerging markets and managing the key factors of business operations in Asian markets. Students who have successfully completed GIE-4100 or GIE-4103 or GIE-6100 cannot register for this course.

Cycle du cours

• Deuxième cycle

Mode d'enseignement

• Cours pouvant être offert à distance synchrone ou asynchrone
  • Cours donné en anglais

• Faculté des sciences de l'administration
  • Département de management

Restrictions à l'inscription

Cycle d'études

Doit être inscrit à:

• Deuxième cycle

Cette activité est contributoire dans:

Cours équivalents ou jumelés ULaval

Hiver 2021 – 1 section offerte

This course is offered online with a few synchronous sessions. Participation in the synchronous sessions is strongly recommended. Recordings of the sessions will be available on the course website. For more information, visit the course page at www.distance.ulaval.ca.

Plages horaires

• Type: Sur Internet
    • Dates: Du 18 janv. 2021 au 23 avr. 2021
    • Date: 22 janv. 2021
    • Date: 19 févr. 2021
    • Date: 19 mars 2021

Hiver 2019 – 1 section offerte

Remarque importante : veuillez noter que si vous avez déjà suivi le cours GIE-4103 Doing Business in Asian Markets au premier cycle, vous ne pouvez vous inscrire à ce cours dans le cadre votre programme de 2ème cycle, la matière étant la même.

• Type: En classe
    • Dates: Du 14 janv. 2019 au 26 avr. 2019