Afficher seulement les cours à l'horaire à la session d'automne 2019
Offert à distance
Formule hybride

Indique que le cours est à l'horaire à l'automne 2019
Indique que le cours peut être offert en formule hybride
Indique que le cours peut être offert à distance
Indique que le cours est en développement durable
Indique que le cours peut être offert en formule comodale

This course was created for students who wish to undertake the real or simulated development of a commercial, social, cooperative, artistic, or other venture project. Students prepare a business plan and will work on all the different aspects needed for a complete business portfolio. Skills acquired allow students to increase their general knowledge of entrepreneurship but more importantly, to analyse the elements that come into play when creating a new venture, including the specific needs of their project and the challenges of a business launch.
Cycle(s) du cours - Premier cycle

Cours0 heure