Afficher seulement les cours à l'horaire à la session d'automne 2019
Offert à distance
Formule hybride

Indique que le cours est à l'horaire à l'automne 2019
Indique que le cours peut être offert en formule hybride
Indique que le cours peut être offert à distance
Indique que le cours est en développement durable
Indique que le cours peut être offert en formule comodale

The goal of this course is to provide students with the necessary tools for doing business in Africa. This course is structured with a series of interrelated topics that specifically contribute to the emergence of a global framework to address issues and challenges for business practices in African markets. Topics include the characteristics of business environments in African countries, strategies of western companies and emerging countries companies to penetrate African markets, HRM and skills development implications. This course is the English version of GIE-4108 Faire des Affaires en Afrique. Students who have already taken this course cannot enroll in this one. Only one of these two courses will be accepted.
Cycle(s) du cours - Premier cycle

Cours3 heures