Afficher seulement les cours à l'horaire à la session d'automne 2019
Offert à distance
Formule hybride

Indique que le cours est à l'horaire à l'automne 2019
Indique que le cours peut être offert en formule hybride
Indique que le cours peut être offert à distance
Indique que le cours est en développement durable
Indique que le cours peut être offert en formule comodale

This course will provide students the necessary tools for doing business in Africa. It is structured with a series of interrelated topics that specifically contribute to the emergence of a global framework to address issues and challenges for business practices in African markets. Topics include the characteristics of business environments in African countries, strategies of western companies and emerging countries companies to penetrate African markets, HRM and skills development implications. Students who have already attended GIE-4108, GIE-4112 or GIE-6108 cannot enroll in this course.
Cycle(s) du cours - Deuxième cycle

Cours3 heures
Laboratoire ou
travaux pratiques