MNG-6133 Developing Management Skills

Given the complexity of the contexts of management today, to be effective managers must not only learn to manage projects and people well, but also to manage themselves. This course aims to equip students to mobilize individuals and teams, optimize approaches, maximize results and innovate in an environment of perpetual change. The course adapts transformative processes of learning that integrate experimentation, reflection and co-development of the various management skills introduced in the course. Students who have successfully completed MNG-2107 cannot register for this course.

Cycle du cours

Mode d'enseignement

À l'horaire

• Automne 2021
  • Cours pouvant être offert à distance synchrone ou asynchrone
  • Cours pouvant être offert en présentiel-hybride
  • Cours donné en anglais

• Faculté des sciences de l'administration
  • Département de management

Restrictions à l'inscription

Cycle d'études

Doit être inscrit à:

• Deuxième cycle

Cette activité est contributoire dans:

Cours équivalents ou jumelés ULaval

Automne 2021 – 1 section offerte

NRC 87043 Capacité maximale: 80 étudiants Enseignant: Olen Gunnlaugson

This course is the English version of MNG-6086 Habiletés personnelles de gestion. Students that have previously taken this course can’t subscribe to this one. Only one of those two courses will be accepted. Students who have previously taken the undergraduate course MNG-2107 - Développement d’habiletés de gestionnaire, or the equivalent, cannot register for this course. This course is offered online. For more information, visit the course page at www.distance.ulaval.ca.

• Dates: Du 30 août 2021 au 10 déc. 2021

Restrictions à l'inscription

Cycle d'études

Doit être inscrit à:

Cheminement

Ne doit pas être inscrit à:

• Scolarité préparatoire

Hiver 2021 – 1 section offerte