MRK-6019 Simulation : Development of Global Markets

A dynamic, interactive simulation enables students to integrate, and to deepen, and to put into practice knowledge acquired in the introductory course in international Marketing. By thorough analysis of a set of international markets, teams of "international marketing managers" plan their entry into foreign markets and manage the development and the expansion of business in the region.

Cycle du cours

Mode d'enseignement

À l'horaire

• Automne 2021
  • Cours pouvant être offert à distance synchrone ou asynchrone
  • Cours donné en anglais

• Faculté des sciences de l'administration
  • Département de marketing

Préalables

MRK-6022* OU MRK-6088*

* Indique un préalable qui peut être suivi simultanément.

Restrictions à l'inscription

Cycle d'études

Doit être inscrit à:

Cours équivalents ou jumelés ULaval

Automne 2021 – 1 section offerte

NRC 87133 Capacité maximale: 28 étudiants Enseignant: Nancy Haskell

This course is the English version of MRK-6102 "Simulation : Développement des marchés globaux". Students that have previously taken this course can’t subscribe to this one. Only one of those two courses will be accepted. This course is offered online. For more information, visit the course page at www.distance.ulaval.ca.

• Dates: Du 30 août 2021 au 10 déc. 2021

Restrictions à l'inscription

Cycle d'études

Doit être inscrit à:

Cheminement

Ne doit pas être inscrit à:

• Scolarité préparatoire

Hiver 2021 – 1 section offerte